❁ troublemaker (。◕‿◕。) ❁™: Penempatan/Posting
WELCOME TO MY BLOG :) +Follow | Dashboard

Penempatan/Posting

Assalamualaikum,
Hari ini berapa kali try refresh laman web Kementerian Kesihatan Malaysia sebab nak tahu dorang dah update ke belum Penempatan bagi PTPO nie.. Petang tadi,  ade member yang kenal melalui group bagitau yang dah boleh cek kita dapat kat mane ..

Aku pom dengan laju nye.. Terus la bukak Portal Rasmi Kementerian Kesihatan Malaysia.. Dengan penuh gugup nye tekan link dia..  SEnarai Penempatan : Penempatan Calon Lantikn Baru bagi Jawatan Pembantu Tadbir ( Perkeranian/Operasi ) Ged N17 berkuat kuasa mulai 18 Feb 2013..

Then aku tulis Ic aku... dan terpampang la result posting.. mula2 ttup mate sbb takut giler kot...


Alhamdulillah.. Dapat KELANTAN.. tak kisah la jap g dia nak anta mne pom.. asalkn dalam Kelantan.. Happy giler kot..Terima kasih Ya Allah.. Terima Kasih Che teh , Umie, Ayh, Atuk, Nekma & sume Family, My hubby & kawan2 yang doa2 kakku...

Sekarang Nie asyik xleyh berenti senyum kot.. huhu... Tunggu surat Rasmi yang dorang pos plakk..


Keep patiece :)



UPDATE : hye uols, i'm currently not avail at blog now.. currently buzy with work , hubs n newborn baby :)) if uols have any questions. please drop by at my twitter or my fb.

4 00 orang berckp2:

MiZz ShINcHaN said...

Tahniah... de bpe org lg calon simpnn dpt??? happy for u...

saya eqa ikram said...

ade lam 100++ xingt dh brape ..thnks

amin jani said...

salam ramadhan kak. saya merupakan calon n17 PTPO KKM tahun ni. saya nak tanya akak tentang skop2 tugas jawatan ni dari sudut pengalaman akak boleh x?

terima kasih =)

Unknown said...

Hehehe..kak calon simpanan ade tamat tempoh x?